Grieß ausm zauberhaffde Zellerdaal

  • Hallo erschdmoo,


    isch binn de Uwe unn habb in de 60er Joore dess Lischd vunn deere Welld erbliggd. Seid Ende vunn de 70er Joore faa isch leidenschaffdlisch - M o d o o r r a d!
    warum eischndlisch?


    -Schbass an gemeinsame Unnernemmunge midd Gleischgsinnde
    -Frääd ann de Teschnigg
    -G e n i i e e s e
    -geern dursch urschbringlische Lanndschffde faa
    -de Winnd umm die Naas wee losse


    Im Joor 2011 hänn mei Fraa unn isch de Zeller Schwatze Herrgodd kaafd unn iwwer drei Joor lang renoviert unn vier Gäschdezimmer eigebaud.
    Die Beiger wuu biss jedserd doo waa, hänn sich sauwohl gfield - vielleischd will jo de ää odder die anner a moo febei gugge - die Daache werrn joo langsam widder länger :)-


    In demm Sinn winsch isch unns all ää subber schäänie unn knidderfreiie Säässonng.


    Aller dann
    Uwe


    http://www.schwarzer-herrgott.de

    ... es gibt noch andere Hobbys

  • Wie "Iwwersetzung" - ferr wenn dann dess?
    Weers nedd veschdeed, muss halld moo zu uns kumme, enn Schobbe dringge, dann geeds - veschbroche


    Aller dann
    uwe

    ... es gibt noch andere Hobbys

  • Zum T....., Zackzement, euer schwarzer Herrgottnochmal gefällt mir! Werde bestimmt mal auflaufen (fahren) dieses Jahr. Auch wenn ich noch nie was vom Zellertal gehört hab und des Pälzischen nicht so mächtig bin.... so weit weg von hier isses nicht. Mal sehen wie man fahren kann ohne Autobahn.


    Vorerst liebe Grüße aus der Eifel,
    Uwe (gibts auch reichlich hier).

  • Des Pfälzischen zwar nicht mächtig, einer Übersetzung bedarf es deswegen aber nicht. :perfekt:
    Hab mich sehr amüsiert - auch wenns mehr Werbezwecken dient.


    WELCOME ON BOARD


    Gruß aus östl. OWL.






    Wegen einem der vier Räumlichkeiten könnte ich ggf. mal vorstellig werden ...
    Kommt Zeit, kommt Anfrag'...:telen:


    Grüßle vom PC.

    <3 vom PC (Papa Charly)

  • Aso wänn d'Pfälzer schnured, ghört sich das aa als heiged si d'Schnure voll Spaghetti.


    Abr dass mer au no mit Schnure voll Spaghetti schriibe cha isch mr neu. groehl[1].gif


    Trotzdem, oder gerade deshalb herzlich willkommen on Board.


    Gruss George

    Schützt die Wälder - Esst mehr Biber!

  • Hallo Uwe :bb:


    ein herzliches :welcome: hier im Board,


    auch du wirst eine Menge Spass bei uns haben :topX:


    die Sproch iss so ähnlich wie unseri, die fun Monnem, deswege verste ich des gut :wink1:

    Wünsche euch immer genug Straße unterm Möppi :007: :perfekt:


    Gruß von der Bergstrasse
    Dieter :fw:

  • Moin Uwe


    :welcome: on Board aus der süd-östlichsten Ecke Schleswig-Holsteins. :wavey:

    Liebe Grüße


    Harald
    ______________________________________________
    Nie schneller fahren, als der Schutzengel fliegen kann :!: