Beiträge von jcworks

    Habe meine Forza am 01.04.22 angemeldet und seitdem 7.300km draufgefahren. Das Auto hat teilweise 2,5 Monate warten müssen bis es wieder vollgetankt wurde...


    Warum denkst du denn, daß du die 12.000km bis zum TÜV-Termin nicht erreichen wirst? Ich fahre ja zur HU zur Dekra.. und wenn ich da anrufe und meine, bei mir wird im Februar die HU fällig, dann meint er nur: Da fährst aber schon noch weiter bis März... komm am besten Anfang April, das ist ok... Ein Monat überziehen ist kein Problem im nächsten aber dann am besten die ersten Tage bei TÜV/Dekra zur HU erscheinen und alles ist ok...


    Dahoam san niad alle Coronafrei..

    Oha :shock:! Des Corona is bisher an mia vorbei ganga .... und i hoff das des a so bleibt!

    I wünsch deim "Umfeld" east amol "Guade Besserung!" Und das di niat erwischt!


    Bei mia iss bishea a voabei ganga... :D

    I duck mi jedsmaü wenn iagndwos mit am C dahea kummt.. Corinna, Carola, Corona ... liaba oamaü zvü duckt als oamaü zweng...

    hoff des bleibt aso (und mei Frau schluckts owe anstatt dass es aussebloust ... waü iagndwann kann i mi vialeicht nimma duckn.. :kd:

    Letzts Wochnend woas niad guad..

    Dahoam san niad alle Coronafrei.. mia gehts guad oba dou soüt ma eascht a maü nu owoatn..


    PH85 ... is niad is Baujoa oda? ... owa füas Alta wahs a a weng fü... oda irr i mi dou ejts?

    Näxt Woch warat ja dann da oinazwanzigste...

    Bassat des nou, wenn 3 Windbeidl in Ealheim .. ähm... 3 Windbeidl essen dahn?

    Hobs de'i Woch amaü asprobiat.. va Uasnsoün bis zu de Windbeidl is blos a boar Minutn.. schou fast a weng weng... :)

    Leute....


    was soll ich sagen? Eigentlich beschämend, was hier an Kommentaren kommt. Und dann wundern sich einige, wenn irgendwann vom Threatersteller keine Reaktion mehr kommt? Schaut in den Spiegel und überlegt, welche Kommentare IHR evtl im nachhinein nicht geschrieben habt... oder ob der Threat tatsächlich so schrottig ist... oder ob hier einige nur besonders hochnäsig rüberkommen wollen...?


    Könnt jetzt auch auf mich los geht.. juckt mich sicher nicht die Bohne. Aber ich erinnere mich an Kommentare von Leuten, die bemängelt haben daß ein Threatersteller kein abschließendes Statement abgibt.. und daß das ja sooo unhöflich ist... Nochmal: schaut in den Spiegel und überlegt, ob man es nicht hätte anders machen können!

    Ich denke, mehr hab ich hier nicht zu sagen... bis auf: die paar ernst gemeinten Beiträge sind natürlich nicht gemeint...

    Ja... oh mei... Ealheim... i glaub dou woare im letztn joatausnd is letzte maü ... dou foarede a gean amaü wida hi.. und dou gibts a a boa sche'ine kuavn wenn i des nu richtig woas..

    Am beach schnaufzs schou a weng owa so um die hundat laufts schou.. auf jedn Faü he'ide de'i Harley voü vasenkt.. :D:sup1:

    Wia waars eigentlich wemmer zum Michl af Oberleinsiedl fohrn dadn? :gruebelx:

    Däi miastn doch a no unsern Wimpel rumsteh ham... :gruebelx:

    Oberleinsiedl kenne schou a.. owa blos am voabeifoan.. wenne nach Uasnsolln zu de Eadbean foa..

    Owa i glaub dou woa eits a eja da dreckige Harry gfrougt.. (waü i bin ja schou gduscht.. :D

    Neigirich ware awa schou...

    Oba.. wenne ealich bin, dann waretma da Kreizawiat in Suüzboch fei le'iba. Is a richtiga Biagoadn und gmüatlicha .. und gscheide Broudwüascht homs a. I woa schou amal beim Fuudtruk, oba gfaün hods ma fei goa niad... :???:


    Mia kanntma uns schou beim Möbl Kraus treffa.. des wa schou guad... :sup1:

    Oba gib mia dann niad dSchuüd wenn di dann koa Modoaradlfoara gre'ist waü oana mit am Rolla midfoad... :nixweiss:

    Mei... eits hobame schou a weng gwundat.. waü da oanazwanzigsde.. des is doch a Irta .. owa es ge'it ja ums Wochnend danouch.. :lol:




    ahh.. des he'ide eits nu fast vagessn.. an sche'ina Grous an'd NSA wenns denan iare Sörfa zreißt... :lol2:

    I schreib a maü kodiat waüs niad a jedn intressiert..


    Machmas maü und treffma uns iagndwou dou bei uns in da schina Obapfaüz? Bei mia gangads eitz ganz guad.... :D





    bin gschpannt wos fia Preiß sein Semf wiida dazougehm mou.. :D:roll:

    Also meiner hat 2,3l angezeigt und 2,4l waren es real (Forza125, Bj 2019). Beide Male bis nahezu zum Rand betankt, damit es keine Messfehler gibt, da die Zapfsäulen ja nicht immer gleich abschalten.

    Bin mit der Genauigkeit sehr zufrieden. Mein Volvo V90 macht's nicht so gut und da reden wir von einem Fahrzeug für +/- 70000,- ?

    Hmm... vielleicht liegt es an der Motorgeneration? Ich hab auch schon von Schraubzel mitbekommen daß es bei ihm wohl scheinbar ziemlich korrekt angezeigt wird.

    Das sind aber die Euro-4-Motoren.. Kann es sein daß die Software bei den Euro-5-Motoren angepaßt werden müßte, dies jedoch nicht korrekt geschehen ist?